068 - en tio dagars lista

Tänkte göra en såndär ful lista ni vet:

Dag 1: Berätta om dig själv.
Dag 2: Saker som du gillar.
Dag 3: Skriv tre positiva saker & tre negativa saker om dig själv.
Dag 4: Ett barndomsminne.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Dina framtidsplaner.
Dag 7: "En vanlig dag i mitt liv."
Dag 8: Saker som påverkar ditt liv
Dag 9: Vad är kärlek för dig?
Dag 10: En person som betyder mycket i ditt liv.

Jag heter Matilda Wiklund och är 17 år. Jag fyller 18 i oktober, woho. Längtar som ett as. Drömde att jag fyllde år på söndag för övrigt, jaja whatever.
Bor i en enplansvilla utanför lidingö. Skoja, i en by 2 mil utanför Piteå.
IDAG gick jag ut andra året på strömbackaskolan, estet musik vilket har lärt mig oerhört mycket om både musiken och mig själv. Jag tror inte ens att jag vet hur mycket det har förändrat mitt liv.
Jag har äldst av tre ungar. Har en lillebror och en lillasyster. Min bror börjar gymnasiet till hösten och det känns sjukt konstigt, han ska ju vara en pluttis.
På vår gård bor även två hönor - Agda och Agda. Bra fantasi där. Vi har hönsen eftersom det var något av mammas mål här i livet. 2 ägg om dagen får vi, och det är ju inte så dåligt. Vi behöver i princip inte köpa ägg.
Min vänskapskrets är oerhört varierande, och som de flesta umgås jag med vissa i perioder.
Jag skulle inte säga att jag har en bästa kompis, för det tycker jag inte att jag har. Har många oerhört bra och fina kompisar däremot som jag värderar oerhört högt.
Jag tycker att jag tar det mesta med en nypa salt, och blir ofta inte sådär jätteförvånad om jag får höra värsta nyheten. Ibland kanske, men oftast inte.
Jag har tandställning sen typ 7-8 månader tillbaka. Gillar den inte, men jag gillar mina tänder mer och mer för varje dag som går.
Någon gång i framtiden vill jag ha en fin pojke att komma hem till, och ännu längre fram vill jag ha två ungar. Spelar ingen roll om det är en pojke och en flicka, en flicka och en flicka eller en pojke och en pojke. Två ungar bara.
Vill jobba som typ polis, skådis eller nått annat badass.

Tack och hej från mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0