069 - dag två

Dag 1: Berätta om dig själv.
Dag 2: Saker som du gillar.
Dag 3: Skriv tre positiva saker & tre negativa saker om dig själv.
Dag 4: Ett barndomsminne.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Dina framtidsplaner.
Dag 7: "En vanlig dag i mitt liv."
Dag 8: Saker som påverkar ditt liv
Dag 9: Vad är kärlek för dig?
Dag 10: En person som betyder mycket i ditt liv.

Jag tycker om när man för första gången går barfota på sommaren.
Jag tycker om att sitta utomhus och spela gitarr.
Jag tycker om att se på film.
Jag tycker om att måla naglarna.
Jag tycker om att partaja.
Jag tycker om att sitta på byxtorget under trädet och äta glass.
Jag tycker om att måla.
Jag tycker om att äta tacos. Det ska jag göra nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0