070 - dag 3 häh

Dag 1: Berätta om dig själv.
Dag 2: Saker som du gillar.
Dag 3: Skriv tre positiva saker & tre negativa saker om dig själv.
Dag 4: Ett barndomsminne.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Dina framtidsplaner.
Dag 7: "En vanlig dag i mitt liv."
Dag 8: Saker som påverkar ditt liv
Dag 9: Vad är kärlek för dig?
Dag 10: En person som betyder mycket i ditt liv.

Den där kluriga frågan. Det är väl klart att man vet vad man har för bra och dåliga egenskaper. Oftast tycker man väl även att man har alldeles för många av det senare.

3 bra saker:
- Jag är social.
- Jag är stark på det psykiska planet och kan oftast ta något jobbigt som en kompis berättar istället för att gå omkring och må dåligt över det. 
- Jag är en rätt duktig på att städa toaletten.

3 dåliga saker:
- Jag kan aldrig bestämma mig, oavsett om det är små eller stora saker. Ska jag åka till London eller inte? Ska jag ta en twister eller en magnum?
- Jag är lat. Som fan.
- Jag är lik Sid från Ice Age.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha. Städa toaletten!!! Det minns jag sen jag var hemma hos dig. Då hade du städat den och jag var helt fascinerad.. Heehe

2012-06-09 @ 15:25:56
URL: http://amandael.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men Sid som är så söt!!!!

2012-06-09 @ 16:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0