073 - om jag inte dör vill säga

Dag 1: Berätta om dig själv.
Dag 2: Saker som du gillar.
Dag 3: Skriv tre positiva saker & tre negativa saker om dig själv.
Dag 4: Ett barndomsminne.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Dina framtidsplaner.
Dag 7: "En vanlig dag i mitt liv."
Dag 8: Saker somverkar ditt liv
Dag 9: Vad är kärlek för dig?
Dag 10: En person som betyder mycket i ditt liv.

Tycker inte riktigt om dagens tema. Framtiden skrämmer mig.
I alla fall den framtid som jag på riktigt måste bestämma mig för, och som i dagsläget ser så jävla osäker ut.

Jag tänker hur som helt säga vad jag vill göra:
Jag skulle helst se mig själv jobba ett tag innan jag bestämmer mig för någonting annat, och tjäna lite cash.
Efter det så vill jag resa (who doesn't?). Kanske flytta utomlands till och med?
Sen är jag ju dock jävligt sugen på att gå scenskola.
Jag tror ingen förstår hur mycket jag egentligen önskar att jag fick bli skådespelerska.
Det är det enda jag verkligen vet att jag faktiskt kan. Det enda jag ALDRIG känner mig osäker när jag gör.
Visst, det finns alltid utmaningar. Men jag vet att någonstans skulle jag klara av dem.
För det är ju trots allt det jag någonsin velat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0